Jump to content

Allt är sant


Tigern
 Share

Recommended Posts

  • Inlägg 98
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Jag har fått många otrevliga och olustiga svar på mina senatse topics ang. att jag flyttat till amerika. vet inte riktigt vad jag ska göra, för att ni flesta ska tro på mig.. jag vill inte fortsätta vara på dessa forumet om nästan alla tror att jag är en lögnare, jag har tänkt väldigt mycket på deta och har fatiskt blivit lite ledsen, inte så att jag går runt och gråter hela tiden, men jag tänker på det.. jag ber er lägga av med allt och acceptera mig och vad jag gör.

Workman-House_358705_0.jpg

Fint hus. Vad har det med tråden i fråga att göra? :wacko:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

HAHA!!! :wacko:

Fan va bra Luddee!

Edit: Ärligt talat så trodde jag på dig innan (även om det inte såg ut så i min serie som jag skrev om den förra tråden). Men nu börjar jag undra bo i ett museum som du sen säger bara liknar ditt hus... (inte för att vara elak men...) Detta börjar låta som en lögn

Redigerad av Diezl
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gud vad man kan förvränga texter...

Nej. Jag var ironisk över hur du förklarar det hela. Om du har en tidsmaskin, åk tillbaka en timme i tiden. Sök på Los Angeles House på Google, men denna gång spara bilden.

Sen när du senare gör denna topic, lägg ut den You may attach a file to this message....

Ok?

EDIT: , snälla ge honom en liten varning...

Redigerad av luddee
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Jag var ironisk över hur du förklarar det hela. Om du har en tidsmaskin, åk tillbaka en timme i tiden. Sök på Los Angeles House på Google, men denna gång spara bilden.

Sen när du senare gör denna topic, lägg ut den You may attach a file to this message....

Ok?

HAHAHAHA.

Så jävla rätt.

Tiger, så jävla fel. Dumma barn, ge bara upp så ska du få försoning.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej. Jag var ironisk över hur du förklarar det hela. Om du har en tidsmaskin, åk tillbaka en timme i tiden. Sök på Los Angeles House på Google, men denna gång spara bilden.

Sen när du senare gör denna topic, lägg ut den You may attach a file to this message....

Ok?

EDIT: , snälla ge honom en liten varning...

Ironi och allvar är två helt skilda saker.

Jag sökte inte så jag gick in på museéts hemsida! Jag har ingen digitalkamera här

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Gäst
This topic is now closed to further replies.
 Share


×
×
  • Create New...